نهایت علم elmend

تصمیم سازمان ملل برای قرار دادن نام رژیم صهیونیستی در فهرست قاتلان کودک

تصمیم سازمان ملل برای قرار دادن نام رژیم صهیونیستی در فهرست قاتلان کودک

به گزارش نهایت علم، شبکه 13 عبری زبان فاش کرد که آنتونیو گوترش تصمیمش در خصوص قرار دادن نام تل آویو در فهرست سیاه دولت های کودک کش را به رژیم صهیونیستی اطلاع داده است.


به گزارش نهایت علم به نقل از ایسنا، این کانال توضیح داد که آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل به یکی از مقامات ارشد ارتش اشغالگر اطلاع داده که هفته آینده این حکم را امضا خواهد کرد، در حالیکه رژیم صهیونیستی گفته است که اطلاعات به روز در این حوزه را دریافت کرده و درحال آماده شدن برای انتشار این تصمیم است.
این کانال اشاره نمود که ترس اسرائیلی ها از این تصمیم که می گوید ارتش اشغالگر ارتشی است که به کودکان صدمه می زند، منجر به اعمال تحریم هایی از جانب کشورهای جهان می شود که مستقیماً بر عرضه مهمات به رژیم صهیونیستی تاثیر می گذارد.
یائیر لاپید، رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی هم اظهار داشت: «قرار دادن اسرائیل در فهرست سیاه یک اقدام سیاسی خطرناک و بی اساس از جانب دبیرکل سازمان ملل است که مدت ها پیش تمام جهت گیری اخلاقی خویش را از دست داده است.»
لاپید از دولت کنونی به رهبری بنیامین نتانیاهو انتقاد نمود و اظهار داشت که این دولت توانایی متوقف کردن وخامت اوضاع سیاسی را از دست داده است.
او خواهان آن چیزی شد که او آنرا «دولت معقول» خواند که می تواند جایگاه بین المللی صهیونیست ها را بازسازی کند و به قول او، «اسرائیل را در خارج تقویت کند.»

کانال 13 در گزارشی حدود یک هفته پیش نوشت که هم اکنون یک ماراتن گفتگو در رژیم صهیونیستی برای اتخاذ تصمیمی دراماتیک در ایام آینده درحال برگزاری است تا مشخص شود آیا این رژیم در فهرست سیاه قاتلان کودک سازمان ملل قرار می گیرد یا خیر.
این شبکه اسرائیلی اضافه کرد: «بر اساس ارزیابی متبلور در مذاکراتی که در شورای امنیت داخلی و ارتش اسرائیل صورت گرفت، سازمان ملل متحد برای نخستین بار اعلام خواهد نمود که ارتش اسرائیل سازمانی است که به کودکان صدمه می رساند و آنها را می کشد.»
اگر سازمان ملل متحد، رژیم صهیونیستی را در «فهرست ننگین» قرار دهد، این قطعنامه به مدت چهار سال قابل اجرا خواهد بود.




منبع:

1403/03/18
12:35:48
5.0 از 5
206
تگهای خبر: آینده , بین المللی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۴
نهایت علم