نهایت علم elmend
نمایشگاه CES 2020:

سنسوری كه زمان رفتن به دستشویی را اخطار می دهد

سنسوری كه زمان رفتن به دستشویی را اخطار می دهد

به گزارش نهایت علم یك شركت آمریكایی در نمایشگاه CES 2020، از نوعی سنسور رونمایی كرده كه می تواند زمان رفتن به دستشویی را به افراد مبتلا به مشكلات روده اخطار دهد.


به گزارش نهایت علم به نقل از ایسنا و به نقل از انگجت، شركت آمریكایی Triple W"" سال قبل موفق شد یكی از جوایز بهترین محصول نمایشگاه CES را برای محصول پوشیدنی خود معروف به "دی فری" (DFree) دریافت كند كه روی شكم افرادی كه اختیار ندارند، متصل می شود تا آنها را از زمان رفتن به دستشویی آگاه كند.
این شركت با اولین نمونه از یك سنسور جدید در نمایشگاه CES 2020 حاضر شده تا به افرادی كه به مشكلات روده مبتلا هستند، كمك نماید. اگر همه برنامه های شركت سازنده به درستی پیش برود، محصول جدید دی فری می تواند با ارسال اخطار به تلفن همراه كاربر، او را از زمان رفتن به دستشویی آگاه كند.
این محصول معروف به "بی 1" (B1)، طوری طراحی شده كه با كمك یك پد چسبنده، روی شكم و دقیقا زیر ناف قرار می گیرد. بی1 برخلاف نمونه پیشین خود كه در آن یك باتری خارجی به كمر متصل می شد، هم باتری و هم سنسور را در یك بسته بسیار كوچك جای داده است. بی1 مانند نمونه پیشین كه هم اكنون هم به فروش می رسد، می تواند با بررسی فعالیت روده، كاربر خویش را از زمان مناسب برای رفتن به دستشویی آگاه كند.


اپلیكیشن همراه این محصول، هم میزان فعالیت روده را نشان دهد و هم جزئیات مربوط به فعالیتهای پیشین روده را ردیابی كند. سازندگان امیدوار هستند كه این محصول بتواند به افراد مبتلا به بیماری التهابی روده، سندرم روده تحریك پذیر و دیگر مشكلات مربوط به دستگاه گوارش كمك نماید تا بهتر از عهده مدیریت شرایط خود برآیند و آنرا بهبود ببخشند.
به گفته این شركت، بی1 تا اوایل سال 2021 آماده نخواهد بود.



1398/10/18
18:56:00
5.0 از 5
3917
تگهای خبر: آمریكا , دستگاه , شركت , كاربر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
نهایت علم