آمازون برای بهبود الكسا از مردم كمك گرفت
نهایت علم آمازون برای بهبود الكسا از مردم كمك گرفت
به گزارش نهایت علم به نقل از ایسنا، تاكنون بارها برای خیلی از كاربران الكسا اتفاق رخ داده است كه سوالی را از دستیار هوشمند الكسا خود بپرسند و آن قادر به پاسخگویی نباشد اما دیگر جای نگرانی نیست چون كه حالا شركت آمازون پلت فرم جدیدی توسعه داده كه این مشكل كاربران را حل می كند.
روز پنجشنبه شركت آمازون از پلت فرم جالبی به نام "پاسخ های الكسا"(Alexa Answers) رونمایی نمود كه وظیفه این پلت فرم جمع آوری پاسخ كاربران به سوالاتی است كه خود الكسا قادر به پاسخگویی آن نیست.
نحوه كار با پلت فرم جدید
نحوه كار با این پلت فرم ساده است. كاربران می بایست سوالاتی را پیدا كنند كه الكسا قادر به پاسخگویی نبوده و پاسخ های خویش را در سایت بنویسد. برای یافتن موضوعات مرتبط، كاربران باید در وبسایت Alexa Answers ثبت نام كنند. این اتفاق بسیار خوبی است چون كه افراد تشویق می شوند تا با یكدیگر از راه مجازی در ارتباط باشند و جواب هر سوالی را كه می دانند و یا در حوزه كاری و تحصیلی آنها است را داده و با دیگران به اشتراك گذارند.
شركت آمازون هم بعد از ارزیابی دقیق، پاسخ ها را جمع آوری كرده و به بانك اطلاعاتی الكسا اضافه می كند. البته شاید در نظر برخی این پاسخ ها جامع و درست نباشند كه آمازون برای حل این مساله از یك سیستم فیلتر پیشرفته استفاده می نماید.
این شركت با استفاده از تركیب الگوریتم و ویرایشگرهای انسانی داده ها را فیلتر می كند. آمازون همینطور از سایر مشاركت كنندگان می خواهد كه پاسخ های نامناسب را بیابند و گزارش دهند. اگر بخواهیم جزئی نگر باشیم می توانیم بگوییم آمازون این كار را برای عقب نماندن از دستیار هوشمند گوگل انجام داده است چون كه در سال های اخیر كاربرانی كه از دستار گوگل بهره برده اند با چنین مشكلی مواجه نبوده اند چونكه دستیار گوگل برنده چالش در جمع آوری پاسخ های صحیح كاربران و استفاده از آنها در بانك اطلاعاتی خود و گسترش پایگاه داده بوده است.
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب