نهایت علم elmend

ویز راه های برف روبی نشده را اعلام می كند

ویز راه های برف روبی نشده را اعلام می كند

به گزارش نهایت علم برنامه مسیریاب ˮویزˮ امكان جدیدی برای كاربران فراهم نموده است كه دیگر رانندگان در طول استفاده از این برنامه در فصل زمستان در مسیرهای برف روبی نشده گیر نكنند.


به گزارش نهایت علم به نقل از ایسنا و به نقل از انگجت، زمستان مملو از چالش های رانندگی است، بخصوص در جاده ها و مسیرهای فرعی كه در بهترین حالت شلوغ و در بدترین حالت خطرناك هستند.
حالا برنامه مسیریاب "ویز"(Waze) به رانندگان كمك می نماید تا از این چالش به سلامت عبور كنند و در مسیرهایی كه بارش شدید برف آنها را غیرقابل تردد كرده، گرفتار نشوند.
این برنامه اخیرا نسخه های اندروید و iOS خویش را با امكان گزارش جاده های برف روبی نشده به صورت زنده به روز كرده است. ازاین رو كاربران از این پس خواهند دانست كه آیا بارش برف طی شب گذشته منجر به بسته شدن بعضی از راه های سفر شما شده است یا خیر.


این خصوصیت توسط یك گروه و با همكاری سازمان حمل و نقل ویرجینیا بعنوان بخشی از نوآوری "ویز" فراهم گشته است.
این خصوصیت نه تنها به كاربران در صرفه جویی در وقت و ایمن ماندن كمك می نماید، بلكه می تواند به مسئولین شهرداری كمك نماید تا بدانند كدام راه ها را برف بسته است و بتوانند مسیرهای برفی را به خوبی پاك كنند و قسمت هایی از شهر را كه مراقبت كافی دریافت نمی كنند، مشخص كنند.



1398/09/20
17:34:08
5.0 از 5
4056
تگهای خبر: كاربر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
نهایت علم