تمدید مهلت ثبت درخواست میهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر
به گزارش نهایت علم، مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان از تمدید مهلت ثبت درخواست میهمانی و نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه های زیرمجموعه وزارت علوم تا ۱۳ تیرماه اطلاع داد.
به گزارش نهایت علم به نقل از سازمان امور دانشجویان، سید امیرعلی آقامیری مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان با بیان این خبر عنوان کرد: مهلت ثبت درخواست میهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر در مقاطع کاردانی، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و دکتری حرفه ای دانشگاه های زیرمجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به منظور رفاه حال دانشجویان و خانواده های آنان و با عنایت به شرایط خاص کشور، تا روز سیزدهم تیرماه تمدید شده است.
مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان ضمن اشاره به روند نام نویسی ها اضافه کرد: پروسه ثبت درخواست ها از اول خردادماه شروع شده است و تا حالا بالاتر از ۱۱۰ دانشجو در سیستم سجاد درخواست خودرا ثبت کرده اند.
وی تاکید کرد: متقاضیان می توانند در مهلت تعیین شده با رفتن به سیستم سجاد، نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند.
به اجمال، مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان ضمن اشاره به روند نام نویسی ها افزود: فرآیند ثبت درخواست ها از اول خردادماه آغاز شده است و تا حالا بالاتر از ۱۱۰ دانشجو در سیستم سجاد درخواست خودرا ثبت کرده اند.
منبع: نهایت علم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب