نهایت علم elmend
برای تولید محتوای فاخر؛

همکاری مرکز ملی فضای مجازی و سازمان تبلیغات در عرصه فضای مجازی

همکاری مرکز ملی فضای مجازی و سازمان تبلیغات در عرصه فضای مجازی

نهایت علم: نهایت علم: مرکز ملی فضای مجازی و سازمان تبلیغات اسلامی با هدف توسعه همکاری ‏ها و در حوزه های مربوط به تولید محتوا در فضای مجازی تفاهم نامه امضا کردند.



به گزارش نهایت علم به نقل از مرکز ملی فضای مجازی، «مرکز ملی فضای مجازی» و «سازمان تبلیغات اسلامی» با هدف توسعه همکاری ‏ها، بهره ‏مندی از امکانات و توانمندی ‏های یکدیگر در حوزه های مربوط به «تولید محتوا در فضای مجازی» تفاهم نامه امضا کردند.
این تفاهم نامه که در ۹ ماده تنظیم شده است، موضوعات مهمی مانند «تولید محتوای فاخر در فضای مجازی»، «آموزش و توانمندسازی گروههای تبلیغی و مردمی در حوزه فضای مجازی» و «طراحی و اجرای عملیات های جریان ساز محتوایی در فضای مجازی» را مدنظر قرارداده است.
همچنین بر طبق این سند همکاری و با بوجودآوردن کمیته ای مشترک متشکل از نمایندگان مرکز ملی فضای مجازی و سازمان تبلیغات اسلامی، محورهایی چون «تقویت همکاری میان سکوها، پیامرسان ها و بخش خصوصی در عرصه تبلیغ دین»، «حضور فعالانه در پیوست نگاری فرهنگی و تحقق آن در کلان پروژه های فناورانه»، «رصد و پایش محتوای فرهنگی در فضای مجازی»، «تقویت خردرسانه ها و انسان رسانه های تخصصی» و «فعال سازی ظرفیتهای تبلیغی در امتداد انگیزه بخشی و توجیه نیروهای مردمی برای کنشگری در جنگ فرهنگی در فضای مجازی» پیگیری خواهند شد.
گفتنی است که سعی شده تا موضوعات و محورهای این تفاهم نامه در امتداد تحقق مطالبات مقام معظم رهبری و اقدامات کلان سند استراتژیک جمهوری اسلامی ایران در فضای مجازی در عرصه «تولید محتوا در فضای مجازی» تدوین و پیگیری شود.


منبع:

1403/04/11
15:48:32
5.0 از 5
161
تگهای خبر: تخصصی , توسعه , تولید , فضا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۵
نهایت علم