نهایت علم elmend

دلیکا باردیگر آمد

دلیکا باردیگر آمد

نهایت علم: میتسوبیشی از نسل جدید مینی ون دلیکا با سامانهٔ چهارچرخ محرک رونمایی کرده است که آماده ماجراجویی برای عاشقان طبیعت گردی خواهد بود.


به گزارش نهایت علم به نقل از خبر آنلاین، به نقل از پدال، میتسوبیشی در نمایشگاه حمل و نقل توکیو، از نسل جدید ون ماجراجویی و محبوب خود یعنی دلیکا رونمایی کرده است. این خودرو که بیشتر به یک فیس لیفت عمیق شباهت دارد تا نسل بطورکامل جدید، با ظاهری جسورتر، کابین مدرن و بهبود فناوری، آمده تا بار دیگر قلب ماجراجویان و خانواده ها را تسخیر کند. این بروزرسانی در حالی صورت می گیرد که نسل پنجم دلیکا نخستین بار در سال ۲۰۰۷ از راه رسید و در سال ۲۰۱۹ نیز یک فیس لیفت را تجربه کرده بود. حالا به نظر می آید میتسوبیشی با این تغییرات جدید، می خواهد فرمول موفق این ون جان سخت را برای سالهای آینده زنده نگه دارد. این شرکت اعلام نموده که دلیکای جدید با پایداری فرمان بهتر، بهبود هندلینگ جاده ای و طراحی قدرتمندتر، تکامل یافته است.
در نگاه اول، جلوپنجرهٔ بزرگ و عمودی، چهره ای قاطع و مصمم به دلیکا بخشیده است. در نمای عقب، طراحی با حذف چراغ های اضافی و جانمایی جدید نام Delica، ساده تر و شیک تر شده است. گلگیرهای جدید و برجسته تر بهمراه رینگ های ۱۸ اینچی تازه، ظاهری تهاجمی و آفرودی به این ون بخشیده اند. به گفتهٔ میتسوبیشی، هدف از این طراحی، نمایش توانایی های بالای خارج از جاده است برای اینکه این خودروی منحصربه فرد همیشه تلفیقی از کارآیی یک مینی ون و قابلیت های یک شاسی بلند آفرود بوده و مقرر است همین رویکرد در نسل جدید هم ادامه پیدا کند.
درون کابین نیز تغییرات خوشایندی روی داده است. یک نمایشگر دیجیتال جدید جایگزین صفحه کیلومتر سنتی شده و صندلی های مقاوم در مقابل آب با پوشش چرم و جیر و دوخت های خاکی رنگ، حس کیفیت و دوام را القا می کنند. اضافه شدن درگاه های USB-C نیز یک بروزرسانی مدرن و کاربردی برای سرنشینان است؛ اما مهم ترین تغییر فنی، تجهیز دلیکای جدید به سیستم پیشرفتهٔ چهارچرخ محرک میتسوبیشی یعنی S-AWC است. این سیستم با کنترل مستقل نیروی محرکه و ترمز هر چهارچرخ، چسبندگی و پایداری خودرو را در هر شرایطی به حداکثر می رساند.
تجهیز این خودرو به سیستم چهارچرخ محرک مدرن، این اطمینان را می دهد که دلیکا بازهم به ریشه های خود وفادار خواهد ماند. این ویژگی، دلیکا را به گزینه ای ایده آل برای کسانی مبدل می کند که به دنبال یک خودروی همه کاره برای سفرهای کمپینگ، اسکی یا هر فعالیت دیگری در دل طبیعت هستند. در مورد پیشرانه هنوز اطلاعات رسمی منتشر نشده اما انتظار می رود همان موتور ۲٫۲ لیتری توربودیزل قبلی بهمراه گیربکس هشت سرعته اتوماتیک، بازهم قلب تپندهٔ این ماجراجوی خانوادگی باشد.
۳۲۲

منبع:

1404/08/11
11:49:13
5.0 از 5
10
تگهای خبر: آنلاین , آینده , خودرو , سیستم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
نهایت علم