نهایت علم elmend
در كنفرانس نیویورك

پرچم داران جدید گوگل ۲۳ مهر معرفی می گردند

پرچم داران جدید گوگل ۲۳ مهر معرفی می گردند

نهایت علم: روز گذشته شركت ˮگوگلˮ طی كنفرانسی مطبوعاتی اعلام نمود كه روز ۱۵ اكتبر(۲۳ مهر) در شهر نیویورك مراسمی خواهد داشت.


به گزارش نهایت علم به نقل از ایسنا و به نقل از سی ان بی سی، بنابر گفته شركت گوگل، این كمپانی طی مراسمی در روز ۱۵ اكتبر در نیویورك از محصولات جدید خود رونمایی خواهد نمود.
بنابر گزارش ها این شركت احیانا طی این مراسم جزئیات نسل جدید گوشیهای خود معروف به پیكسل ۴ و پیكسل ۴ ایكس ال بیشتر خواهد گفت.
گوگل در ماه ژوئیه در حساب كاربری خود در توئیتر توضیحاتی از گوشی جدید خود به نام پیكسل ۴ داد و تصویری از آن منتشر نمود و طی آن توضیحاتی درباره آن داد.


گوشی هوشمند پیكسل۴ گوگل دارای ۳ لنز تعبیه شده در دوربین پشت است. این محصول علاوه بر طراحی و ظاهری زیبا دارای خصوصیت های منحصر به فردی نسبت به گوشیهای هوشمند میان رده "پیكسل ۳ ای"(Pixel ۳A) و "پیكسل ۳ ای ایكس ال "(Pixel ۳A XL) است.
دوربین پشت این گوشی هوشمند مربع شكل است و دارای ۳ لنز است كه سبب ثبت تصاویری باكیفیت می شود. بنابر گزارش ها اسكنر اثر انگشت در پشت گوشی از بین رفته است و این بدان معنا است كه امكان دارد این اسكنر در جای دیگر گوشی پیكسل ۴ قرار داشته باشد.
بنا به قول وبسایت "۹to۵Google" گوگل می خواهد تا گوشی جدید خویش را به فناوری رادار مجهز كند. این فناوری به كاربران اجازه می دهد دستگاه خویش را با استفاده از حركات دست كنترل كنند. گوگل پیكسل ۴ دارای سیستم عامل "اندروید كیو"(Android Q) خواهد بود.
طی هفته های گذشته هم تصاویری به صورت غیر رسمی از پرچم دار جدید گوگل معروف به پیكسل ۴ ایكس ال منتشر گردید. بنابر گزارش ها فروشگاه خرید و فروش موبایل مستقر در ویتنام به نام "دی استور"(D Store Mobile) حدود بیست تصویر از مدل آزمایشی رنگ سفید گوشی گوگل پیكسل ۴ ایكس ال منتشر نموده است. با مشاهده تصاویر می توان دریافت چیز جدیدی در این گوشیها افزوده نشده است.


بنابر گفته های وی احیانا سرعت ثبت تصاویر در این سری از گوشیهای گوگل بیشتر شده است. البته این مورد در گوشیهای سری پیشین گوگل هم بوده است چونكه سرعت ثبت تصاویر در گوگل پیكسل ۴ f / ۱.۷۳ و پیكسل ۳، f/۱.۸ بود. گشودگی دیافراگم دوربین اصلی گوشی گوگل پیكسل ۴ ایكس ال بیشتر از مدلهای پیشین است و دارای رزولوشن با ضریب منظری ۴: ۳ است اما این گوشی می تواند تصاویری با رزولوشن ضریب منظری ۱۶: ۹ برای كابران ثبت كند. بنابر گزارش ها احیانا این گوشیها در ماه اكتبر عرضه خواهند شد.
نمایشگر هوشمند گوگل معروف به "نست هاب مكس "(Nest Hub Max) هم از ۹ سپتامبر عرضه آن شروع شده است. ازاین رو انتظار نمی رود طی این مراسم از نسخه جدید آن رونمایی شود. نست هاب یك نمایشگر ۱۰ اینچی دارد و نسبت به هوم هاب، بسیار بزرگتر است. رنگ این نمایشگر، سفید است تا كاربر احساس كند كه به یك صفحه كاغذی نگاه می كند.


كاربران می توانند با كمك نست هاب، ویدئوهای مورد علاقه خویش را ببینند، تلویزیون تماشا كنند و به كنترل گجت های خانگی خود بپردازند.
نست هاب مكس نسبت به نمایشگر هوشمند پیشین گوگل یعنی "گوگل هوم هاب"(Google Home Hub)، خصوصیت های جدیدتری دارد. این نمایشگر، یك دوربین آنبرد دارد كه می تواند علاوه بر برقراری امكان تماس تصویری، مانند یك دوربین امنیتی عمل كند.




منبع:

1398/06/26
14:57:46
5.0 از 5
4026
تگهای خبر: دستگاه , سایت , سیستم , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
نهایت علم